diumenge, 27 d’octubre del 2013

Comencem

Hola a tothom, benvinguts al meu blog en el qual compartiré vivències i aprenentatges durant l'estada al meu centre de pràctiques.

Degut al canvi de feina que preveia i finalment així ha sigut, vaig demanar canvi de centre de pràctiques, amb la qual cosa, he hagut de canviar algune coses del projecte final que vaig plantejar al pràcticum I, he intentat mantenir la idea que tenia, però al passar d'una Escola d'Educació Especial a un Servei Privat, m'han sorgit moltes qüestions sobre la viabilitat del meu projecte. Aquest fet, tampoc m'angoixa en excés per que penso que també pot enriquir el meu treball el poder reflexionar sobre totes les qüestions que es plantegen. 

Espero que el meu projecte us sembli interessant, si no més no, en algun moment us faci reflexionar. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada