Els criteris que he establert per seleccionar els infants han sigut:
- Edat compreses entre 7-8 anys (que estiguin cursant 1er o 2on).
- Dificultats en el reconeixement de les grafies. Correspondència grafema-fonema, fonema-grafema.
- Aparició d’omissió, substitució o inversió de sons en les seves produccions escrites.
- Poca eficàcia lectora, amb dificultats en la comprensió de mots i oracions.
He seleccionat un material i he passat un llistat de sons, síl·labes, paraules i un petit text. S’ha cronometrat el temps que han trigat. També havien de relacionar les paraules, oracions i el petit text amb una imatge.
He introduït que no vaig contemplar inicialment en aquesta segona fase, un altre registre on l’alumne ha d’escriure sons, síl·labes, paraules i oració. Els sons, les síl·labes i les paraules són dictades. Després han d’escriure dues paraules segons la imatge que veuen i inventar una oració a partir d’una imatge.
Els infants s’han mostrat molt col·laboradors i motivats.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada